Jó munkáért kocsi jár

A munkahelyemen eddig az volt a szokás, hogy azokat a dolgozókat, akik nagyon jól teljesítettek megjutalmazták egy hatalmas virágcsokorral. Ez nagyon nagy megtiszteltetés volt azok számára, akik megkapták, ráadásul olyan látványos csokrok voltak ezek, hogy bárki megirigyelte volna.

Az utóbbi időben azonban nagyon sok újításon ment át ez a kisvállalkozás, amelynek én is a tagja vagyok. Egyre több profitot sikerült termelnünk, így egyre több mindent engedhettünk meg magunknak. Így jutottunk el arra a pontra, hogy flottakezelést vegyünk igénybe és cég autóink legyenek. Ennek örömére kijelentette a főnökünk, hogy az idén a legjobban dolgozó alkalmazott egy fél évig saját használatra kap egy autót. Persze nem erre kellettek a járművek, tényleg szüksége volt már erre a vállalkozásnak, hogy ez által is gyorsabban menjen az ügyintézés. Ez csak amolyan bónusz a kimagaslóan jól teljesítők számára.

Én kaptam azt a megtisztelő megbízást, hogy vegyem fel a kapcsolatot az egyik flottakezelő céggel. Több ilyen jellegű cég ajánlatát is megnéztem, mire kiválasztottam a Flottautót. Azért döntöttem emellett a cég mellett, mivel nagyon jó ajánlataik vannak. Ezeket láthatja is az érdeklődő, ha a szolgáltatások menüpontra kattint. Három csomag is megtalálható ebben, amelyet a vállalkozóknak ajánlanak. A csomagok abban térnek el egymástól, hogy hány darab szolgáltatást tartalmaznak. Egy azonban mind a hármójukban közös, ez pedig nem más, mint az, hogy tartalmazzák a flottakezelést, a tartós bérletet, a biztosításokat és az adókat. Kevés olyan céget láttam, akik ennyi mindent kínálnának az ügyfeleiknek. A tartós bérlet hosszú távon amúgy is jobban megéri az egyszerű lízingnél, főleg azoknak a cégeknek, akik gyakran használják ezeket az autókat.

Javasoltam a főnökömnek, hogy még mielőtt felvenném, ezzel a céggel a kapcsolatot regisztráljon az ingyenes levélsorozatukra, ahol költségcsökkentő lépéseket mutatnak be annak, aki ezt igénybe veszi. Nem, mintha ez befolyásolná a döntésemet, miszerint velük szeretném, ha megkötnénk majd a szerződést, de ez által több mindent fogunk tudni arról, hogy hogyan érdemes hozzáállni ezekhez a cégautókhoz. Például megtudhatjuk, hogy hogyan finanszírozzuk ezt, meddig érdemes egy autót használni, valamint azt, hogy mit érdemes tudni az üzemanyagokról. Elfogadta a javaslatomat, és tényleg regisztrált erre a levélsorozatra. Miután közösen végigtanulmányoztuk őket már tudtuk, hogy melyek azok a dolgok, amelyek még nem teljesen világosak, és mire lesz érdemes rákérdeznünk, amikor már velük beszélünk.

Ugyanezen az oldalon jelentkeztem, hogy szeretném velük felvenni a kapcsolatot. Azt is lehet itt látni, hogy milyen kérdésekkel melyik munkatársukhoz lehet fordulni. Ez szerintem teljesen korrekt, hiszen egy ember nem érthet mindenhez. Sajnálni is szoktam azokat az ügyfélszolgálatos embereket, akiktől elvárják, hogy mindent tudjanak, és gyakran a betelefonáló felháborodik, ha mondjuk, azt a választ kapja, hogy később értesítik a dologról, mivel rögtön nem tudnak felelni a kérdésére.

Úgy néz ki, hogy minden jól alakul, és hamarosan megkötjük velük a szerződést. Kíváncsi vagyok, hogy ki fogja megkapni fél évre majd az egyik autót. Titokban persze reménykedem benne, hogy én leszek az, de azt sem bánom, hogyha nem. Abban biztos vagyok, hogy teljesen igazságosan lesz odaítélve a kiválasztott személynek.